تصویر نصب بست گریتینگ
بست گریتینگ
فوریه 6, 2016
عکس و تصویر شاخص سازنده گریتینگ را مشاهده نمایید.
سازنده گریتینگ در ایران
نوامبر 6, 2019
نمایش همه
تصویر شاخص مشخصات گریتینگ را مشاهده میکنید.

تصویر شاخص مشخصات گریتینگ

مشخصات گریتینگ

در این بخش قصد داریم تا به بررسی مشخصات گریتینگ ها بپردازیم. همانطور که میدانید امروزه با استفاده از متریال ها و مواد اولیه گوناگون شاهد تولید گریتینگ ها به صورت های بسیار مختلف در صنایع گوناگون هستیم که این امر یعنی استفاده از مواد اولیه گوناگون در ساخت و تولید این محصول باعث افزایش چشمگیر آن در صنایع گوناگون شده است.

مشخصات گریتینگ یک مبحث کلی بوده که فاکتورهای بسیاری را در بر میگیرد که می توان به مواردی مانند استانداردهای گریتینگ, اندازه مشبندی, ضخامت و طول و عرض تسمه ها و یا میلگردها, استفاده از گریتینگ تسمه در تسمه یا تسمه در میلگرد, نحوه اتصال تسمه ها به یکدیگر و بسیاری موارد دیگر می باشد.

مشخصات-گریتینگ
تصویر مشخصات-گریتینگ

موارد گفته شده در بالا باید توسط مهندسین این امر صورت پذیرد که آن هم نیازمند بررسی های کامل از نوع استفاده شما عزیزان از گریتینگ تولید شده و میزان تحمل باری که قرار است بر روی آن اعمال شود داشته و موارد دیگری مانند شرایط جوی و آب و هوایی و همچنین وجود مواد شیمیایی و بسیاری موارد دیگر باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا محصول نهایی دارای بهترین کیفیت برای مکان مورد نظر شما عزیزان باشد.

همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و به دلیل اینکه گریتینگ ها یک محصول کاملا سفارشی برای مکان های مورد نظر در سایزها و اندازه های گوناگون بوده و به صورت یک محصول از پیش ساخته شده تولید نمی شود از این رو نمیتوان به صورت دقیق و جدول گونه مشخصات گریتینگ را مورد ارزیابی قرار داد و باید تمامی معیارهای لازم برای هر مکانی مورد سنجش قرار گرفته و سپس اقدام به ساخت و تولید آن نمود.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به شرکت و یا تماس با کارشناسان ما و دادن اطلاعات اولیه در خصوص نوع کاربرد و کارایی و مکان مورد نظر خود و با محاسبه موارد گفته شده در بالا توسط کارشناسان ما به یک تعریف کلی از محصولی که قرار است ساخته و تولید شود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 5 =